Obserwatorzy

piątek, 27 grudnia 2013

Jakie dekoracje?

Mimo , że uwielbiam malować, rysować tworzyć;) To jak sobie wyobrażę , że będę musiała zabrać się za przystrajanie sali to mnie ciarki biorą:)  mam pomysły na dodatki :D bukiety, ozdoby , ale żeby to połączyć w całość , aby było smacznie , to będzie ciężko. Oczywiście moja mama we wszystkim mi pomoże , ona jest do tego stworzona, ale też nie chce jej obarczać , zwłaszcza , że czeka ją przygotowanie do błogosławieństwa ;D Tak czy inaczej czasu jest dużo, może macie jakieś wizje związane z wiejskim ślubem??? Jaka kolorystyka? Jest tylko 1 warunek ma być wiejsko :) ale nie może wyglądać tak jakby miały być dożynki gminne;)










1 komentarz:

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D