Obserwatorzy

czwartek, 26 grudnia 2013

Fryzury

Każda kobieta, ma w swoim życiu różne sytuacje w których chciałaby wyglądać pięknie. Jeżeli jest do tego dojdzie ślubna nerwówka , to może okazać się ,że żadna z fryzur nie będzie wystarczająco piękna. Dlatego zdecydowałam , że dużo wcześniej ustalę, jakie fryzurki mi się podobają najbardziej, a przed ślubem razem z moim fryzjerem je sprawdzimy :) i wybierzemy najbardziej odpowiednią i pasującą do kształtu twarzy no i kreacji. A więc oto kilkanaście propozycji wyszukanych w google: 
Jak myślicie w której byłoby mi do twarzy??? 
























4 komentarze:

  1. Osobiście polecam Ci fryzurką ze zdjęcia nr 9 lub 12 , będą pasowały do Ciebie i całej oprawy wiejskiego ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że 9 zdjęcie od dołu :) Idealnie pasowałaby do motywu wiejskiego wesela. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 12 najnaj… fajne masz te nottki

    OdpowiedzUsuń

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D