Obserwatorzy

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Data Ślubu

Data Ślubu jest bardzo ważna przy wyborze, już na samym początku trzeba ją ustalić, by potem zaoszczędzić sobie kłopotów. Wiele restauracji, ma rezerwacje na 2-3 lata do przodu, także jeżeli chodzi o solidne planowanie trzeba się już na tym etapie zastanowić. W sumie mnie to nie dotyczy , ponieważ ustaliłam z moim K. że chcemy ślubu wiejskiego, więc stylistyka restauracji nie za bardzo będzie nam odpowiadać. Ale o wyborze miejsca w innym poście. Zasugerowałam mojemu K. aby wybrać datę w miesiącu z literką r, pierwsze co nam się nasunęło to czerwiec i sierpień, jest wtedy ciepło, nie trudno o lokalne produkty, no i zaczynają się urlopy. Mój luby podsunął mi pomysł żeby znaleźć datę ,która będzie łatwa do zapamiętania, więc nie myśląc wiele wzięłam kalendarz i zaczęłam szukać... 2014 rok to zdecydowanie za wcześnie ponieważ nie uda nam się do tego czasu uzbierać pieniędzy,ale 2015 już lepiej brzmi :D i tak przejrzałam skrupulatnie kalendarz i ZNALAZŁAM !!!
15.08.2015r. Tak jest to najlepsza data jaką mogłabym sobie wymarzyć :D Jest wolne od pracy, ponieważ u nas w Polsce jest to Święto Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny. W dodatku jest to sobota, a więc korzyści będą podwójne. Tak więc data przez nas została ustalona, w odpowiednim tylko czasie pójdziemy i zarezerwujemy sobie ślub w kościele. 

1 komentarz:

  1. też mi się ta data podoba, tym bardziej, że jeszcze dokładnie nie ustaliliśmy, tylko że koleżanka mi zasugerowała, że wakacje, a tym bardziej taki weekend to może być dla niektórych okazja do urlopu itp. i niekoniecznie będą chcieli iść na wesele i teraz sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D