Obserwatorzy

wtorek, 11 lutego 2014

Pierścionek

Wczoraj dostałam już ten właściwy pierścionek zaręczynowy , który będę mieć do końca życia :)
Tamten jest srebrny wyrażał, uczucie , ale że ja mam uczulenie na nikiel , a Pani w sklepie jubilerskim zapewniała ,że nie ma domieszki niklu , a miał, to mój K. kupił mi pierścionek tym razem złoty,bez dodatku niklu, próba 585.  Tak więc przedstawiam Wam moje nowe, cacko, tym razem K. sam wybrał dla mnie pierścionek i zupełnie nie wiedziałam jak on będzie wyglądał :) Powiem Wam jeszcze, że gdyby nie to, że uczulenie uniemożliwia mi noszenie biżuteri z niklem, to nie chciałabym zamienić tamtego pierścionka na żaden inny :)



7 komentarzy:

  1. też mam uczulenie :(( moje palce wyglądają okropnie jak noszę pierścionki :((

    http://imcorneliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pierścionek! Przyszły mąż się bardzo postarał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, naprawdę niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny, taki... za charakterem :)

    OdpowiedzUsuń

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D