Obserwatorzy

niedziela, 27 kwietnia 2014

Hej kochani ;) chciałabym Was przeprosić, że tak Was zaniedbuje ostatnio, ale przygotowuje się do egzaminu zawodowego i nie mam czasu na chwilę odpoczynku. Dziś znalazłam chwilę między wykładami, na napisanie szybkiego postu. 
   Chciałabym poruszyć temat dla mnie dość ważny.  

Podziękowania  dla rodziców

Z moim małżem wymyśliliśmy, że naszym mamą podziękujemy w jakiś niezwykły sposób.  Mieliśmy nawet wizję, chcieliśmy zatrudnić profesjonalną śpiewaczkę by zaśpiewała piosenkę dla naszych mam w kościele, jednak ksiądz u którego byliśmy stwierdził, że liturgia tego nie przewiduje i jest to awykonalne. Więc nasza wizja szybko runęła. Nie chcieliśmy szukać innego kościoła, dlatego postanowiliśmy przekwalifikować naszą idee na coś bardziej wykonalnego. Sam pomysł wydawałby się trafionym , więc  została nam tylko jedna opcja podziękować na sali weselnej, dobrze się złożyło, dlatego ,że zdecydowaliśmy się na zespół, który umie dobrze śpiewać.A więc nie musieliśmy sie głowić już nad wynajęciem śpiewaczki. Do tego planujemy podarować naszym mamą jakieś niezwykłe upominki i tu poproszę Was o pomoc. 
Macie może jakieś fajne inspiracje, na prezent dla rodziców ??? Jak wy zamierzacie podziękować swoim rodzicom ???

Miłego Dnia i przyjemnie spędzonej majówki;)

1 komentarz:

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D