Obserwatorzy

niedziela, 9 sierpnia 2015

6dni

Witam was serdecznie!

Do naszego ślubu pozostało tylko 6 dni. Zaczyna robić się gorąco zwłaszcza ze dopiero co wyszłam ze szpitala z synkiem ponieważ nabawił się zapalenia płuc.

Każdy dzień od jutra rana po wieczór będzie wypełniony w każdej minucie, mam nadzieje ze zdążymy ze wszystkim.

Zostało nam :
Zrobienie zakupów
Ugadania się z siostra zakonna ws. Dekoracji kościoła
Odebranie naczyń i zawiezienie na salę
Zrobienie zakupow
Przewożenie wszystkiego na salę
Dekorowanie sali
Oboje z mężem musimy zaliczyć fryzjera
Ja musze iść na manicure i paznokcie
Maz musi dokupić bieliznę
Zapłacenie organiscie
Zapłacenie za sale
Posprzatanie w domu
Odbiór świnki i wyrobów od rzeźnika
Dogranie szczegółów dot. Tortu

Mam nadzieje ze o niczym nie zapomniałam :)

W wolnej chwili na bieżąco będę was informowała o postępach







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D