Obserwatorzy

piątek, 15 sierpnia 2014

Już za rok....

WITAM WAS WSZYSTKICH

do naszego ślubu pozostało 365dni:) Już za rok będziemy małżeństwem!


Co do tej pory udało mi się załatwić:
- Zarezerwować salę weselną
- Umówić termin ślubu w kościele oraz godzinę
- Wybrać świadków,poprosić ich o zgody
- Wybrać i kupić sukienkę
-Wybrać motyw przewodni ślubu
-Zrobić wstępną listę gości
-Poinformować większość gości o nadchodzącym wydarzeniu
-Znaleźć kucharki
- Wybrać wzór obrączek i kruszec
- Zakupić biżuterię
-Znaleźć personę która mnie umaluje i uczeszę
-Zrobić wstępny projekt zaproszeń, winietek, potwierdzeń przybycia, oraz mapki dojazdu
- Omówiliśmy to z rodzicami
- Przygotowaliśmy wstępny kosztorys
- Rozejrzeliśmy się za transportem dla gości
- Zdecydowaliśmy się na własne auto do ślubu
- Zakupiłam część akcesorii potrzebnych do dekoracji
- Moja mama umówiła się z rzeźnikiem 
- Moja mama przygotowała ogóreczki kiszone
- Zdecydowaliśmy w jakiej formie podziękujemy rodzicą oraz gością
-Wybraliśmy wideokamerzystę i fotografa- podpisaliśmy umowę wpłaciliśmy zaliczkę
- Wybraliśmy zespół
-Zdecydowaliśmy się gdzie się wybierzemy w podróż poślubną


Na 4 miesiące przed ślubem pojawi się nasza dzidzia;)
I chyba tutaj pojawi się jedyny problem, bo będę musiała jakoś zrzucić zbędne kilogramy 
no i dostosować jeden pokój do użytku matek z dziećmi:) ponieważ prawdopodobnie będę karmić piersią, to na tyle kochani:)

Pozdrawiam Was Wszystkich i miłego wypoczynku!

3 komentarze:

Jak tu jesteś, to pozostaw po sobie ślad:)!
odwdzięczę się :)
Miłego dnia, czy też nocy, zależnie jaką porą do mnie trafiłeś: D